8 Ocak 2011 Cumartesi

Vizesiz Yılbaşı İstekleri

Koca bir seneyi daha devirdik. 2010 geçirdiğim en afilli yıl oldu şuana kadar. insanın yaşı ilerledikçe zamanda tersine kısalır oluyormuş daha iyi anladım. daha 2010 u sevinçle karşıladığım gün taptaze aklımda.. her yıl bitiminde tarifi olmayan bir heyacan kaplar beni içten içe. belki de hüzün. bilemiyorum. ama tarifi yok ! hep aynı dilekleri dilerim her sene sonu yeni saf bir sene için, hep aynı şarkıyı söylerim bıkmadan,büyük bir coşku ile çocuk gibi süslerim ağacımı özenle.. hele yeni yıla sevilen ile girme arzusu vardır ki apayrı.. sevgilisi ile aşkla, huzur ile geçiren her çifte hayıflanıyorum bir taraftan burukluğunu yaşamak ceheennem azabı gibidir resmen. elbette aile saadeti içerisinde geçirmekte kötü değil. ama işte adı üzerinde "sevgilli", yaşanan ve yaşatılan duygular birlikte geçirmeye değecek birinin olması herşeye bedel. kafamda planlar tasarlıyor ve her yılbaşım evimde ailem ile geri sayım yapıyorum..
Umarım 2011 bizlere bol para, aşk, bol para, başarı, aşk başarı aşk, başarı, ve sıhat getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder