9 Eylül 2010 Perşembe

MESELA

bugüne kadar yaşamış olduklarımın hepsi kalbimden geçtiği gibi olsaydı ve beni arkadaş olarak görmekten öte olarak, kendin gibi sevebilseydin eğer, herşey herşeyden daha farklı olabilirdi aslında. şuanda herşeyi unutup yalnız seni düşünüyor olacaktım belki. tüm aksiliklere bakıp gülecektim ve senin benim olduğunu düşünüp mutluluğmu daha da katlayacak, bana bu fırsatı veren allahıma şükürler edecektim defalarca. bulunduğum ortamda seni düşündüğümden dolayı o ortamın gözümdeki değeri katlanıp en yükseğe çıkacaktı ve en mutlu olduğum yer o ortam olacaktı seni düşündüğüm yer olduğu için. en sevmediğim insanların ve en sevmediğim tavırlarının arasında bunaldığım zamanda yine sen gelecektinn aklıma ve kızmayacaktım en sevmediğim davranışları sergileyen en sevmediğimm insanlara. senin aklım ve ruhumda bulunduğunu ve her şeyimle senin olduğumu hatırladıkça mutlu olacaktım. efkar basınca açtığım o şarkıda hüzünle ağlamak yerine mutluluktan akacaktı gözyaşlarım.. bilecektim ki kimi zaman dertleşeceğim, omzunda ağlayacağım, kollarında uyuyacağım, herkesten, herşeyden daha önemli, kendisine ait olduğum özel birisine sahip olduğumu.

dedim ya işte yaşamış olduklarımın hepsi kalbimden geçtiği gibi olsaydı ve beni arkadaş olarak görmekten öte kendin gibi sevebilseydin eğer herşey herşeyden daha farklı olabilirdi ve ben bu satırları yazmazdım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder